Uitschrijven als lid van Paradoks

Je kan je op elk moment uitschrijven als lid van Paradoks. Dit doe je door een mailtje te sturen naar bestuur@paradoks.utwente.nl. Meld hierbij wel je studentnummer of inlognaam! Het bestuur zal je dan verder helpen. Er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moet houden:

Voor primaire leden (studenten BMT en TG):

1. Als je afstudeert word je NIET automatisch benaderd door Paradoks om je uit te schrijven. Dit werd voorheen wel gedaan omdat Paradoks de gegevens van afstudeerders kreeg van de opleiding. In verband met de nieuwe AVG is dit niet meer mogelijk. Vanaf nu moet het initiatief dus vanuit jou zelf komen, anders gaan we ervan uit dat je nog steeds lid blijft.

2. De contributie wordt jaarlijks berekend. Dit is 10 euro per jaar. Je hebt bij je inschrijving als Primair Lid voor je verwachte studietijd contributie in één keer betaald (BMT: 50 euro voor 5 jaar of TG: 60 euro voor 6 jaar).

• Als je je eerder uitschrijft, krijg je je overgebleven contributie terug.

• Als je nog lid bent nadat je initiële contributietermijn is afgelopen wordt je lidmaatschap automatisch met een jaar verlengd en zul je 10 euro per jaar geïncasseerd krijgen.

3. Contributie en lidmaatschap worden altijd per jaar berekend. Het is niet mogelijk om slechts een deel van je contributie te betalen als je minder dan een jaar lid bent geweest.

4. De uitschrijfdeadline wordt door het bestuur meestal, maar niet altijd, gezet op 31 juli. Als de datum afwijkt van de norm zal je hier tijdig van op de hoogte worden gesteld door het bestuur. Dit is het einde van het boekjaar. Dit betekent dat het vóór die datum duidelijk moet zijn dat je je uitschrijft of uit gaat schrijven als lid van Paradoks. Doe je dit niet, dan ben je verplicht het volgende collegejaar weer contributie te betalen.

• Ben je aan het afstuderen, en is de datum van je uitschrijven al bekend (bijvoorbeeld half augustus), laat dit dan weten aan het bestuur. Zo voorkom je dat je een jaar extra contributie moet betalen.

Voor externe leden (andere studies):

1. De contributie wordt jaarlijks berekend. Dit is 5 euro per jaar. Zolang je je niet uitschrijft als lid wordt je lidmaatschap elk jaar automatisch met een jaar verlengd.

2. Contributie en lidmaatschap worden altijd per jaar berekend. Het is niet mogelijk om slechts een deel van je contributie te betalen als je minder dan een jaar lid bent geweest.

3. De uitschrijfdeadline wordt door het bestuur meestal, maar niet altijd, gezet op 31 juli. Dit is het einde van het boekjaar. Dit betekent dat het vóór die datum duidelijk moet zijn dat je je uitschrijft of uit gaat schrijven als lid van Paradoks. Doe je dit niet, dan ben je verplicht het volgende collegejaar weer contributie te betalen.

Onze sponsoren