Studiereiscommissie gezocht!

Houd jij van reizen en ben je volgend jaar op zoek naar een uitdaging buiten de studie? Dan is de studiereiscommissie misschien wel iets voor jou! Als studiereiscommissie organiseer je een drieweekse intercontinentale studietrip waar je bedrijven, ziekenhuizen en instituten bezoekt, maar ook allerlei culturele en gezelligsheidsactiviteiten onderneemt. Als commissie bedenk je zelf het land van bestemming en een thema, selecteer je mega enthousiaste deelnemers, stel je een vooronderzoek samen en geef je zelf invulling aan het programma op reis. Na onze onvergetelijke ervaring in Canada en de USA geven we graag het stokje door aan een volgende gemotiveerde commissie die ook een mooie reis wilt organiseren.

Ben je nieuwsgierig geworden? De interessemeeting is al geweest, maar de interesseactiviteit voor de nieuwe studiereiscommissie is donderdag 23 maart om 20:00 bij The Bridge. Aanmelden voor het poolen kan door een mail te sturen naar committee@studytourwahweenga.com. Als je hier niet bij kan zijn, maar wel interesse hebt in de studiereiscommissie, stuur ons dan vooral ook een mail!

Voor een beeld bij de studiereis kan je kijken op de website van afgelopen studiereis: https://www.studytourwahweenga.com/

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen

Onze sponsoren