Onderwijs Prijs BMT en TG

Afgelopen maand konden studenten stemmen op wie zij de beste docenten vinden van de opleidingen BMT en TG. Bij de borrel vrijdag hebben we de top 3 van beide studies uitgenodigd en hebben we onze waardering voor hun inzet en enthousiasme voor hun vak laten blijken. Voor TG was de top 3: Raymond Lionarons, Anne Leferink en Marcel Bijman en voor BMT: Marcel Bijman, Janneke Alers en Gjerrit Meinsma. Hiervan gaan Raymond Lionarons en Marcel Bijman door naar de universiteitsbrede finale, de UTEA. Door een jury wordt hier gekozen wie de beste docent is van de hele universiteit. Natuurlijk valt meteen op van de top 3 dat meneer Bijman voor zowel BMT als TG genomineerd was, dat terwijl hij nog maar enkele jaar werkzaam is op de UT! In het bijzonder dus een extra blijk van waardering voor deze top docent.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen

Onze sponsoren